حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
ثبت اطلاعات 211 مسجد در اجرای طرح آمایش مساجد جاسک
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
شناسه : 7701
بازدید 118
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک در آخرین روز از اجرای طرح آمایش مساجد از روستاهای حوزه غرب شهرستان بازدیدکرد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک، سه شنبه 21 دی ماه جاری از اجرای آخرین مرحله طرح آمایش میدانی مساجد شهرستان خبر داد و گفت:این طرح با شناسایی و ثبت 211 مسجد تشیع و تسنن در شهرستان به پایان رسید.

حجت الاسلام صحرانشین،افزود: از آنجائیکه شهرستان فاقد آمار صحیحی از تعداد مساجد بوده و در ارائه آمار،منبع مستدلی نداشتیم لذا مصمم به اجرای طرح میدانی مساجد در شهرستان شدیم و بیش از 75 روستا را از نزدیک بازدید و با هیات امناء ،دهیار و ائمه جمعه و جماعات دیدار کردیم.

وی در ادامه گفت: در اکثر روستاها بیش از یک مسجد اهل تسنن وجود دارد که بستگی به تعداد محلات روستا دارد و اینکه برخی از مساجد قدیمی بوده و در سالهای اخیر مسجد نوساز دیگری در روستا ساخته شده است که بعضا بدلیل کمبود امام جماعت ، هردو مسجد توسط یک نفر اداره میشود..

صحرانشین عمده مشکلات مساجد را نداشتن امتیاز آب و برق، ایزوگام و سیستم صوتی مناسب دانسته و ابراز داشت: در بازدید از مساجد و دیدار با هیئت امناء،مشکلات و نیازهای مساجد مطرح و مورد درخواست آنان از اداره اوقاف و سازمان تبلیغات بوده که امیدواریم بتوانیم با پیگیری از طریق خیرین واداره امور مساجد اوقاف،گام مفیدی در این راستا برداریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.