حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
توجه به عفاف و حجاب تحکیم بنیان خانواده است
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
شناسه : 17717
بازدید 95
6
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: توجه به عفاف و حجاب تحکیم بنیان خانواده است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: در جامعه امروز حفظ حجاب و عفاف بسیار مهم است چرا که این امر مهم به خانواده باز می گردد و مستقیما بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و توجه به عفاف و حجاب در واقع تحکیم بنیان خانوادها است.

وی افزود: دشمن با استفاده از روشی که در گذشته های دورتر موفق بوده است و نمونه آن در اندلس اجرایی شده است با تمام ابزار و توان به میدان آمده است و تمام سربازان خود را به مبدان آورده است وقصد دارد جامعه را از حیا تهی کند و افراد جامعه اسلامی را به سمت فرهنگ منحط غربی سوق دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: انجام کارهای فرهنگی در کنار اقدامات بازدارنده می تواند موثر واقع شود چرا که باید دقت داشت تنها با انجام کار فرهنگی نمی توان در کوتاه مدت به نتیجه رسید و باید با هنجار شکنی برخورد جدی شود زیرا عده ایی تعمدا اقدام به قانون شکنی می کنند و حتما باید با آنها برخورد شود.

وی گفت: جامعه ما جامعه اسلامی و دین محور است و اکثریت جامعه دنبال فرهنگ دینی هستند و ما باید با ابزار مختلف این سربازان را در میدان دین حفظ کنیم و از ظرفیت مردم در این زمینه بهره برداری کنیم و آنها را نیز وارد میدان کنیم زیرا تذکر لسانی افراد مختلف در جامعه می تواند یک عمل خلاف عفت و حیا را از بین ببرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.