حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
تقویت ایمان و اعتقاد به کتاب آسمانی از پایه اول تحصیلی باید صورت بپذیرد
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
شناسه : 5048
بازدید 197
4
حجت الاسلام صالحی نسب امام روستای چراغ آباد بخش توکهو و هشتبندی شهرستان میناب گفت: تقویت ایمان و اعتقاد به کتاب آسمانی از پایه اول تحصیلی باید صورت بپذیرد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی  تبلیغات اسلامی میناب، جشن قرآن با هدف آشنایی با قرآن و تعالیم قرآنی و تقویت ایمان و اعتقاد دانش آموزان به این کتاب آسمانی برگزار شد. برنامه های این جشن با قرائت قرآن توسط سه نفر از دانش آموزان آغاز شد و صحبت کردن در مورد قرآن و قصه گویی قرآنی نیز از برنامه های این جشن بود حجت الاسلام صالحی نسب  در ادامه خطاب به دانش آموزان بیان داشت: قرآن دارای  کرامت ، حرمت بوده و کتاب آسمانی و زبان خداست که با ما حرف می زند پس باید به قرآن عمل کنیم زیرا قرآن برنامه زندگی است

حجت الاسلام  صالحی نسب امام روستای چراغ آباد ضمن تاکید بر انجام کاری های که باید قبل از قرآن خوانده صورت پزیرد گفت: یکی از آداب قرآن خوانده با وضو بودن است و حفظ شان و جایگاه قرآن است.

وی در ادامه آغاز قرآن آموزی از پایه اول را تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن و همچنین تعمیق، معرفت و تعمیم فهم و درک آن عنوان کرد و گفت: توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (علیه السلام) در تمامی فعالیت ها و در زندگی فردی و اجتماعی موجب قرآن آموزی از پایه اول ابتدایی می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.