حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از شرکت توزیع برق استان 
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
شناسه : 20121
بازدید 78
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، از وی قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، طی نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و صابری معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، از مدیرعامل این شرکت به جهت همراهی در برپایی جشن غدیر و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی تقدیر بعمل آمد.

مهندس کریمی گفت: نیروی‌های متخصص و اجرایی در قالب چندین اکیپ اتفاقات و عملیات به منظور تامین برق موکب ها، مکان های برگزاری جشن ها و همچنین تأمین روشنایی مورد نیاز در مسیر جشن چند کیلومتری خانوادگی غدیرخم و همچنین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، در این روز بزرگ مسئولیت تامین برق مطمئن و پایدار را بر عهده داشتند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ضمن تقدیر از تامین برق مطمئن و پایدار در روز غدیر و برقرسانی مناسب و شایسته به موکب های مسیر پیاده‌روی خانوادگی جشن غدیر و همچنین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: همواره شرکت توزیع در مراسمات مذهبی در بحث برق‌رسانی بهترین عملکرد را داشته است و امیدواریم در آینده همین روند ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس، از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان که در این مراسم همکاری داشته است تقدیر بعمل آمد. گفتنی است، جشن و مهمونی بزرگ عید غدیر با حضور ۱۳۰موکب پذیرایی و فرهنگی، هنری، قرآنی، بهداشت و سلامت، ورزشی و کلی ابتکار و کارهای جذاب و نو برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان در بندرعباس برگزار شد.این جشن در یک مسیر مشخص و پیش‌بینی شده عصر جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با ۱۸ ذی‌الحجه روز عید غدیر از محل اسکله شهید حقانی تا قبل از بازار ماهی‌فروشان با مشارکت خودجوش مردم از ساعت ۱۷ آغاز شد.

جشن و مهمونی بزرگ عید غدیر در بندرعباس با پذیرایی، بازی، شادی، مسابقه و هدیه همراه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.