حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
بیش از ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور فعالیت می‌کنند
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
شناسه : 6861
بازدید 104
3
مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور فعالیت می‌کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، مراسم معارفه دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی گلستان با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام مجید باباخانی اظهار کرد: هیئت‌داری توفیقی است که در دل‌وجان مردم ریشه‌دار است و سازمان تبلیغات اسلامی به آن توجه دارد و باید با همفکری هیئت‌های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی برای تسهیل و رفع مشکلات این حوزه اقدام کنیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی علاوه بر حفظ هویت خود باید با همدیگر هم‌افزایی و هم‌گرایی داشته باشند، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور نزدیک به ۹۳ هزار هیئت مذهبی فعال وجود دارد. فعالیت هیئت‌های مذهبی در جریان رویدادها و برنامه‌هایی همچون سیل، اربعین، دفاع مقدس و… قابل‌مشاهده است و در بیانیه گام دوم انقلاب می‌توانند به لحاظ تبیینی و انتقال محتوا به مخاطب، همکاری کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: رهبر انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب در واقع سند توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی در ۴۰ سال آینده را تبیین کردند که در آن به تأثیرگذاری قشر روحانیون در جامعه اهمیت داده‌شده است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه امروز بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل روز جامعه اسلامی باید در هیئت‌های مذهبی موردتوجه ویژه قرار گیرد، افزود: دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه رفع مشکلات تشکل‌های دینی و مردمی است و تمام تلاش خود را معطوف به رفع این مشکلات کرده است.

وی با بیان اینکه باید هم‌افزایی هوشمندانه برای تجدیدقوا در میان نیروهای مذهبی به وجود بیاید، بیان کرد: طبق منویات رهبری اگر در مسائل و ساختارهای فرهنگی بازسازی انقلابی شود به طبع آن بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی هم بازسازی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: در گذشته هیئت‌های مذهبی نقش عظیمی در به وجود آمدن انقلاب اسلامی داشتند و توانستند با برقراری جلسات مختلف مذهبی رژیم طاغوتی را از بین ببرند لذا در حال حاضر هیئت‌های مذهبی می‌توانند با هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

در پایان این جلسه حسن جعفری به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی گلستان معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.