حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
چهار نفر از روحانیون مستقر شهرستان رودان تجلیل بعمل آمد
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
شناسه : 4184
بازدید 211
8
در هشتمین روز از دهه وقف: به منظور حمایت از مبلغین ترویج فرهنگ وقف و استفاده از نظرات و طرحهای آنان آئین تجلیل از مبلغین سنت حسنه وقف در شهرستان رودان برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛حجت الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در آئین تجلیل از روحانیون مستقر شهرستان رودان گفت؛وقف می تواند راهگشای حل مسائل و مشکلات و نیازهای اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و مذهبی باشد.اند تاکید بیشتر به امر توسعه  علمی و تحقیقاتی از طریق وقف و بنیادهای وقفی به منظور رسیدن به توسعه پایدار است.زیرا اگر بنا باشد ساختمان توسعه همه جانبه کشور شکل بگیرد؛بایستی، با پایه و اساس آن  توجه کامل نمائیم تا دوام و بقای آن تضمین کند.

در ادامه روحانیون مستقر ایده ها و راهکارهایی جهت برنامه ای سازمانی  به منظور ترویج فرهنگ وقفدر بین آحاد مردم ارائه کردند.

پس از آن، کیان محمدی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان با استقبال از طرحها و برنامه های روحانیون مستقر حمایت خود را اعلام کرد .

در نهایت ؛ از ۴ نفر از روحانیون مستقر که در جهت ترویج فرهنگ وقف فعالیت داشته اند با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.