حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
بسیج دانش آموزی اجازه نفوذ دشمن به عمق روح نوجوانان را ندهد
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۳۸
شناسه : 5313
بازدید 125
3
امام جمعه موقت سیریک در روز دانش آموز: امام جمعه موقت سیریک در برنامه روز دانش آموز گفت : بسیج دانش آموزی اجازه نفوذ دشمن به عمق روح نوجوانان را ندهد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت سیریک با اشاره به هفته نوجوان و بسیج دانش اموزی گفت: هرچه دانش آموزان به سمت بسیج دانش آموزی سوق یابند به همان میزان از آسیب ها مصون خواهند بود,توجه کنید آموزش های تربیتی آن ها مناسب با سن، ذائقه و زمان حال باشد تا نتایج بهتری را شاهد باشیم
امام جمعه موقت سیریک افزود: تبیین گام دوم انقلاب را رسالت مهم بسیج دانش آموزی خواند و یادآور شد: بیانیه گام دوم، یک بیانیه و اطلاعیه عادی نیست بلکه منظور حرکت 40 سال آینده انقلاب است.
وی اشاره کرد: یکی از مخاطبین اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند و مقام معظم رهبری نسبت به جوانان و نوجوانان نگاه امیدوارانه دارند بنابراین تربیت نسلی با انگیزه،با نشاط و کارآزموده یکی از ضرورت های مهم است که باید مورد توجه باشد.
خلیلی تاکید کرد: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تقویت و ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، تقویت امید به آینده و حاکم کردن نشاط انقلابی در بین جوانان و نوجوانان از جملا اهداف مهم برنامه های بسیج دانش آموزی است.
امام جمعه موقت سیریک بیان کرد: محوریت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در تبیین سیره شهدای دانش آموزی،معرفی نوجوان ایرانی، استکبار ستیزی و بسیج دانش آموزی است که رویکرد همه برنامه ها با هدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از آمریکا و معرفی جنایت های امریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف جهان به خصوص جهان اسلام با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» برگزار شود.
وی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی را در تمام موضوعات فرهنگی، علمی، سیاسی، بصیرتی و خدمت رسانی آماده و پیشتاز هستند
خلیلی در آخر گفت : دانش آموزان بسیجی با توکل به خداوند و استمداد از ارواح مطهر شهدای دانش آموز، مدبرانه و امیدوارانه برای عزت، پیشرفت، امنیت و سربلندی میهن عزیزمان می کوشند وما امیدواریم نسلی باشند که ندای انا بقیه الله را بشنوند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.