حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در شهرستان بندر خمیر
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
شناسه : 2519
بازدید 175
11
مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر از برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم توسط حجت‌ الاسلام سلحشور، روحانی مستقر تحت پوشش این اداره در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره  تبلیغات اسلامی بندر خمیر، حجت‌ الاسلام سلحشور، ضمن ابراز خرسندی از استقبال کودکان و نوجوانان در امر یادگیری قرآن کریم گفت: تمسک جستن به قرآن گره گشای تمام امور است و ما امید داریم با توکل بر خدا و مدد گرفتن اهل بیت (ع) جوانان و نوجوانان روز به روز از کلاس های قرآنی بیشتر استقبال کنند و هر روز بر تعداد قرآن آموزان افزوده شود.

در ادامه افزود: اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری سه وعده اقامه نماز جماعت، دعا، پاسخگویی به سئوالات شرعی مردم، آموزش احکام، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، ویژه‌ برنامه‌های لیالی قدر و بیان مسائل دینی و همچنین تبیین مسائل روز از فعالیت‌های ایشان است.

 

وی، در پایان ابراز داشت خدا را شکر که جوانان ما در این هیاهوی فساد به مسجد پناه آورده اند جای که درآن درس شجاعت، مردانگی، ومعرفت، از خودگذشتگی، وفاداری، ایمان را می آموزند و اکنون وظیفه ماست با اخلاق و رفتارمان بر تعداد آنها بیفزاییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.