حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان حاجی‌آباد 
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
شناسه : 22424
بازدید 39
2
همایش طلایه داران تبلیغ با حضور جمعی از مسئولین در حاجی آباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه مبلغین،مبلغات، مداحان، هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد و فعالان قرآنی و خواهران و برادران و همچنین با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

در این همایش،حجت الاسلام دری، امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد از اهمیت تبلیغ در این ماه مبارک رمضان به سخنرانی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام خانجانی،رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد پیرامون قرآن مطالبی بیان کرد وگفت:امروزه یکی از راههایی که میتوان مفاهیم کاربردی و مورد نیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد و به مسلمان فکری رایج بین مردم تبدیل کرد تلاش برای حفظ آیات کلیدی قربان توسط عموم جامعه است.

وی افزود:امروزه جوانان به بخشی از آیات قربان خیلی احتیاج دارند و آن چیزهایی است که عزت اسلام و عزت جامعه اسلامی و توحید عملی جوامع اسلامی در آنهاست، جوانان ما در هر جای دنیای اسلام بایستی اینگونه آیات را روان و حفظ باشند و از آنها درس بگیرند.

حجت الاسلام خانجانی در پایان بیان کرد:امروزه مردم باید همه آیات الهی را یاد بگیرند لیکن بعضی از مفاهیم قرآنی وجود دارد که دست استعمار سعی کرده ماها را از آنها دور نگه بدارد،ما را از جهاد دور نگهداشتند و آیاتی که معنایش حاکمیت عملی اسلام بر زندگی جوامع است.، بایستی همه مردم آنها را یاد بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.