حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
برگزاری همایش امت واحده با حضور علمای شیعه و اهل سنت شهرستان سیریک
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
شناسه : 4774
بازدید 226
6
به مناسبت هفته وحدت همایش امت واحده با حضور علمای شیعه و اهل سنت شهرستان های سیریک و میناب در مدرسه علوم دینی روستای قلمویی شهرستان سیریک برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، در این همایش امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مغفرت (ص) گفت: خیلی خوشحالیم که امروز در آستانه چله دوم انقلاب ، اتحاد و انسجام کلمه ما به آحاد ممالک اسلامی صادر شده و امیدواریم خداوند متعال این انسجام را خار چشم دشمنان قرار بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود: هفته وحدت، هفته بسیار روح بخشی بوده، هست و خواهد بود که ابتکار آن مربوط به حضرت امام است.

وی گفت: در شهرستان سیریک در هفته وحدت برنامه های چشم نوازی اجرا خواهد شد و اهمیت این همایش ها نزدیک شدن دل ها، فکرها، اندیشه ها و رفتارهاست.

حجت الاسلام و المسلمین دری امام جمعه شهرستان رودان نیز ضمن تبریک هفته وحدت به عنوان دیگر سخنران این همایش  گفت: انشالله روزی را در جهان شاهد باشیم که همه مسلمانان به خوبی و خوشی در کنار هم باشند و کشور ما ، که وحدتی به وجود آورده ، الگوی شایسته ای برای کل مسلمانان جهان باشد.

مولوی هاشم جعفر زاده مدیر مدرسه علوم دینی روستای قلمویی شهرستان سیریک ضمن تبریک هفته وحدت گفت: لازمه وحدت این می باشد که کشورهای مسلمان جهان محور قرآن،پیامبرگرامی اسلام و سنت رسول الله باشند.

مولوی عباس دوستعلی زاده امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندر سیریک نیز ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) گفت: اتحاد قوت است و دست خداوند با جماعت هست و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی از پیش ، بیشتر بنماید و توفیق اتحاد و یکپارچگی با امت اسلام عنایت بفرماید.

حجت الاسلام رزاق پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک نیز ضمن تبریک و تهنیت هفته وحدت گفت: شیعه و سنی همه بنده خدا و امت رسول الله هستیم و این همایش ها و گردهمایی ها به خاطر این هست که این وحدتی که در ۴۳ سال انقلاب اثبات کرده ایم به دنیا صادر کنیم، هم ما در زیر یک پرچم، هستیم، همه ما یک امت واحده هستیم و انشالله تلاش می کنیم که اسلام دین جهانی و اسلام مکتب صحیح اسلام به همه دنیا برسد.

در این همایش علاوه بر سخنرانی علمای شیعه و سنی و اجرای تواشیح ، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وحدت و اهمیت وحدت در کشور و جوامع اسلامی پخش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.