حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
برگزاری مراسم شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در حاجی آباد
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
شناسه : 22133
بازدید 66
3
مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد،مراسم شهادت امام موسی کاظم ع با حضور حجت الاسلام خانجانی،در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رییس اداره تبلیغات اسلامی پیرامون مناقب ان،امام همام سخنرانی کرد.

وی گفت:موسی‌بن جعفر (ع) به عنوان عابدترین و فقیه‏‌ترین اهل زمانش، از همه سخی‌تر و از لحاظ کرامت نفس در عالی‌ترین درجه قرار داشت.

وی با بیان اینکه امام موسی کاظم (ع) ۲ وظیفه سنگین را به عهده داشت، تصریح کرد: امام موسی کاظم (ع) علاوه بر مبارزه با ظلم و ستم حاکمان، با افکار ضد دینی و الحادی نیز مبارزه می‌کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، تربیت شاگردان ممتاز را از عمده فعالیت‌های فرهنگی امام کاظم (ع) عنوان کرد و گفت: این امام بزرگوار شاگردانی را تربیت کردند تا بتوانند در دستگاه جور نفوذ کنند و با مبارزات خود از حکومت اسلامی حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام خانجانی افزود: حضرت امام موسی کاظم (ع) تربیت یاران مدیر، مدبر و خودساخته و نفوذ دادن آنها در مراکز حساس حکومتی فعالانه عمل کرده و به منظور خنثی‌سازی نقشه‌های مخرب و دین‌سوز دشمنان، کمک به مظلومان، محرومان و دفاع از حریم شیعیان فعالیت‌های شایسته‌ای انجام داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.