حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین در شهرستان جاسک
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
شناسه : 2366
بازدید 148
3
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک برگزار کرد در این جلسه گزارشی از برنامه های دهه اول محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات ،نظارت بر محل های عزاداری و همکاری ستاد مبارزه با کرونای شهرستان را ارائه داد و از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در اقصاء نقاط شهرستان قدردانی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان،اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم اربعین حسینی (ع) ،چهارشنبه 24 شهریورماه سال جاری با حضور حجت الاسلام صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی و اجتماعی و شورای هیئات مذهبی در دفتر امام جمعه شهرستان جاسک برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس شورای هیئات مذهبی،گزارشی از برنامه های دهه اول محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات ،نظارت بر محل های عزاداری و همکاری ستاد مبارزه با کرونای شهرستان را ارائه داد و از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در اقصاء نقاط شهرستان قدردانی کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام صحرانشین نیز با قدردانی از زحمات مسئولین هیئات مذهبی و همکاری آنان با اداره تبلیغات و مراز بهداشتی و انتظامی ،اظهار امیدواری کرد به همت همه عزاداران و مسئولین هیئات عزاداری بتوانیم در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر آنچه که وظیفه و تکلیف دینی بر عهده همه ماست بخوبی انجام دهیم.

در پایان جلسه حجت الاسلام عباس ذاکری ،امام جمعه جاسک نیز طی سخنانی از همه هیئات مذهبی قدردانی کرد و ابراز داشت:مراسم دهه اول محرم امسال به فضل الهی و به مدد توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تدابیر و رهنمودهای راهگشا و روشن‌گرایانه رهبر معظم انقلاب در کمال عظمت و شکوه معنوی در سراسر جهان و به‌ویژه ایران سربلند و اسلامی برگزار شد و با وجود بیماری کرونا اما با بکار بستن  شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم عزادار،هیئات مذهبی،خادمان و بانیان مجالس، ذاکران و مادحان اهل بیت (ع) علم عزای سیدالشهداء در اقصاء نقاط برافراشته شد و از این جهت خدای سبحان را شاکریم.

وی از همه هیئات و مسئولین خواست تا مراسم دهه پایانی صفر و اربعین حسینی را نیز به بهترین نحو ممکن و البته با رعایت مسائل بهداشتی در شهرستان برگزار نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.