حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
برگزاری جلسه شورای تبلیغ شهرستان جاسک
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
شناسه : 6807
بازدید 178
4
جلسه شورای تبلیغ ویژه امامان  محلات و روستاهای جاسک با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان،برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک در حاشیه برگزاری جلسه شورای تبلیغ شهرستان ،اظهار داشت: این جلسه با هدف برنامه ریزی و هماهنگی ایام الله پیش رو از جمله دهه اول فاطمیه(س)، سالگردحماسه بزرگ 9 دی 1388 و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، برگزار شد.

وی افزود در این جلسه پیشنهادهایی در مورد کیفیت و نحوه برگزاری مراسم محوری در گلزار شهدای گمنام از سوی حاضرین مطرح  و مقرر شد امسال مراسم دهه اول فاطمیه (س) بمدت 4 شب در هیئات مذهبی و برای سالگرد شهادت حاج قاسم بمدت2 شب عزاداری و سوگواری برگزار گردد ضمن اینکه سخنرانی علماء و روحانیون جز اصلی ترین برنامه هیئات باشد.

حجت الاسلام صحرانشین،تبیین و ترویج مکتب فاطمی، جایگاه مادر و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی را از محورهای سخنرانی مبلغین در شهرستان دانست و گفت: عمده مطالب سخنرانی روحانیون در مناسبت های پیش رو،شامل ترویج مکتب فاطمی(س) و مکتب شهید سلیمانی است و در مورد حماسه 9 دی نیز ضرورت تبیین ابعاد و چهرچوب تحلیلی ابعاد حماسه 9 دی مورد نظر و تبلیغ علماء و وعاظ در شهرستان خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام ذاکری، امام جمعه نیز با بیان رهنمودهایی از همه روحانیون خواست تا علاوه بر هیئات مذهبی ،مدارس و داشگاه ها را مد ننظر داشته باشند و در گفتمان های داش آموزی و دانشجویی  شرکت و سخنرانی کنند ضمن اینکه به لحاظ تعطیلی حدود دو ساله مدارس و مراکز آموزشی،احنمال وجود سئوالات و شبهاتی در ذهن جوانان و نوجوانان ممکن است که نیاز به پاسخ مناسب و روشن کننده دارند که میشود بصورت چلسات گفتمانی و مشاوره  پدر این رابطه شما علماء پیش قدم شوید.

علی مهرانی،فرماندار جدید جاسک  هم طی سخنانی بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مجالس مذهبی و ملی در شهرستان تاکید کرد مساعدت و همکاری در این مسیر را وظیفه همه مسئولین و خدمتگزاران دانست.

گفتنی است که اطعام فاطمی در دهه فاطمیه(س) از دیگر  موضوعات فرعی بحث شده در این جلسات بود که قرار شد با همکاری خیرین و جمع آموری نذورات مردمی تهیه و با رعایت کلیه موارد بهداشتی تهیه و در اختیار عزاداران قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.