حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جشن وصال در پارسیان برگزار شد+عکس
۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شناسه : 17045
بازدید 89
8
به همت تبلیغات اسلامی پارسیان ؛ جشن ازدواج بیش از ۵۰ زوج جوان پارسیانی با حضور مسئولان شهرستان در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی دو نور سرمدی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، ویژه برنامه جشن باشکوهی با حضور بیش از ۵۰ زوج در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس مرکز شهرستان پارسیان برگزار شد.

در این مراسم که باحضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی سرپرست تبلیغات اسلامی پارسیان در سخنانی ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، مطالبی در خصوص امر مهم ازدواج بیان کرد و گفت: ازدواج از سنت‌های نیک وحسنه دین مقدس‌ اسلام است و پیامبر مکرم اسلام(ص) به این امر مهم بسیار سفارش و تاکید داشتند.

وی افزود: مساله ازدواج از مسائل مهم دینی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی است، چراکه زوجین با پیوند خود به آرامش می‌رسند و این آرامش در دیگر جنبه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی سرایت می‌کند و ما ثمره مثبت آن را می‌توانیم در جامعه مشاهده کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی این مراسم، از ستاد ساماندهی ازدواج شهرستان نیز تشکر کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در برپایی مراسم ازدواج آسان در سطح شهرستان شد.

در ادامه این مراسم، کارشناس مرکز مشاوره شبکه بهداشت شهرستان پارسیان نیز نکاتی درخصوص زندگی مشترک زوجین بیان کرد.

این مراسم بااهداء کلام الله مجید و هدایایی به زوج‌های جوان پایان یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.