حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
برگزاری جشن انقلاب در روستاهای جاسک
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
شناسه : 8464
بازدید 131
9
جشن های دهه فجر و بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در روستاهای شهرستان جاسک با شکوه خاصی برگزار می شود
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،در ایام الله دهه مبارک فجر،مراسم جشن های پیروزی انقلاب و تجدید خاطره سالهای سرنوشت ساز قیام مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) و سرنگونی حکومت استبداد و طاغوتی پهلوی در اقصاء نقاط ایران اسلامی و شهرها و روستاها برگزار می شود.

بهمین مناسبت مردم انقلابی بندرجاسک نیز با برپایی این جشن های باشکوه ،یاد و خاطره انقلاب و شهدای والامقام ان را گرامی میدارند.

در این راستا شب گذشته مراسم جشنی از سوی کانون فرهنگی مسجد امام علی(ع) روستای نوروزکار از توابع حوزه شرق جاسک،جشنی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری گروه هنری در جمع مردم شیعه و اهل سنت روستا برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام  عباس ذاکری ،امام جمعه  نیز حضور داشتند، حجت الاسلام محمد صحرانشین رئیس تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات جاسک طی سخنانی ایام دهه فجر و بهار پیروزی انقلاب را تبریک و تهنیت گفته و اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های این ایام غرور‌آفرین، تلاش برای تعمیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتقال این پیام به نسل جوان است.

حجت الاسلام صحرانشین،افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای مسلمانان سراسر جهان بوده و به همین دلیل کشورهای استکباری تلاش زیادی برای ضربه زدن به ایران اسلامی انجام می‌دهند، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران این توطئه‌ها خنثی شده و باید در برگزاری جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر به این مسائل بیش از گذشته توجه شود.

در پایان این مراسم به تعدادی از نوجوانان و جوانان فعال قرآنی و فرهنگی ،جوائزی اهداء شدو از فعالیت آنان در سطح روستا با هدف تعظیم شعائر دینی و قرآنی ،تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.