حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
برگزاری برنامه های فرهنگی با رویکرد قرآنی
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
شناسه : 22619
بازدید 24
3

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: صبح روز ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول شورای هیئات مذهبی و فعال فرهنگی ورزشی در اداره تبلیغات اسلامی گفتگو کردند. حجت‌الاسلام خلیفاوی با تاکید بر حدیث شریف (لکل شی‌ء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان) یعنی هر چیزی بهار و فصل تجدید حیاتی دارد ، بهار […]

ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: صبح روز ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول شورای هیئات مذهبی و فعال فرهنگی ورزشی در اداره تبلیغات اسلامی گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام خلیفاوی با تاکید بر حدیث شریف (لکل شی‌ء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان) یعنی هر چیزی بهار و فصل تجدید حیاتی دارد ، بهار و فصل تجدید حیات‌ قرآن در دل اهل ایمان ، ماه رمضان است گفت: ماه رمضان بهار قرآن است، تمام برنامه های فرهنگی، ورزشی را با رویکرد قرآنی و سعی بر این شود که با مشارکت خانواده ها و نوجوانان بتوانیم هم از ماه رمضان بهترین بهره را ببریم و همچنین آیه های قرآن را به صورت عملی و سطر به سطر در زندگی خودمان وارد کنیم.

در ادامه هر کدام از اعضاء کارگروه نظرات و پیشنهاداتی ارائه دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.