حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
ایجاد قرارگاه تحول اجتماعی با محوریت مساجد تحولی ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی است
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
شناسه : 2287
بازدید 202
10
بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر حجت‌الاسلام خلیفاوی از ایجاد قرارگاه تحول اجتماعی با محوریت مساجد به عنوان تحولی ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر، با اشاره به بروز برخی برنامه‌های این نهاد در راستای تحقق نقطه نظرات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانی ه گام دوم انقلاب اسلامی، ابراز کرد: یک تحول ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی، ایجاد قرارگاه تحول اجتماعی با محوریت مساجد است.

حجت الاسلام خلیفاوی در این بازدیدی به روحانیون مستقر و طرح هجرت خاطرنشان کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، روحانیون مستقر و طرح هجرت، مساجد و مراکز مذهبی نقشی کلیدی دارند، لذا باید از ظرفیت‌های این حوزه به بهترین نحو استفاده شود.

خلیفاوی افزود: برای کم کردن آسیب‌های اجتماعی علما و به‌ ویژه روحانیون، باید در دسترس مردم بوده و پاسخگوی مسائل شرعی و حل اختلافات خانوادگی آنان باشند.

وی توجه به روستاهایی که دارای آسیب اجتماعی هستند را امری ضروری و اولویت سازمان دانست و افزود: سازمان از طریق پایگاه بسیج، مردم، دهیاری و شورای اسلامی مباحث و آسیب‌های اجتماعی روستا را رصد می‌کند و در همین راستا، طرح محله محور یا امام محور که یک طرح ملی است، در حال اجراست.

این مقام مسئول حضور فعال روحانیون در مواقع بحرانی را نمونه بارز تبلیغ اجتماعی و مشارکت همه جانبه این قشر دینی برشمرد و افزود: ورود به خدمات اجتماعی از توصیه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به روحانیون است که در بحث کرونا و مشارکت طلاب و فعالان فرهنگی و تبلیغی این همدلی و مردمی بودن به نحو شایسته ای عملی شد.

 

گفتنی است، رئیس ادراه تبلیغات اسلامی بندر خمیر در این بازدید، از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تعدای از روحانیون مستقر و طرح هجرت در نقاط روستایی این شهرستان بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.