حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
زیارت اربعین در تمامی مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی قرائت می‌شود
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
شناسه : 3257
بازدید 119
7
اعلام برنامه‌های اربعین حسینی در هرمزگان مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی با برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی که در سطح استان هرمزگان صورت گرفته، مجالسی پیش‌بینی شده و مراسمات برقرار خواهد بود.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان،
 در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی با برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی که در سطح استان هرمزگان صورت گرفته، مجالسی پیش‌بینی شده و مراسمات برقرار خواهد بود.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر مبلغ برای حضور در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها پیش‌بینی شده که

در حال فعالیت هستند و در شب و روز اربعین هم سخنرانی خواهند داشت و هم به بیان احکام دینی و شرعی مردم می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: زیارت اربعین در تمامی مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی قرائت می‌شود و از مردم شریف استان به ویژه جوانان و نوجوانان تقاضا دارم در این مجالس حضور چشمگیری داشته باشند تا قرائت زیارت اربعین همره با شور حسینی صورت بگیرد. راه‌اندازی موکب‌های اربعین در سطح استان و برپایی نمایشگاه اربعین حسینی در برخی شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های اربعین حسینی در هرمزگان است.

انصاری‌راد یادآور شد: یکی از تأکیدات مهم ستاد اربعین حسینی رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی توصیه شده از سوی ستاد ملی کرونا در طول برنامه‌های اربعین است. همچنین از کلیه مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان تقاضا دارم حتی‌الامکان مراسمات خود را در فضای باز برگزار کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.