حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
اشتغال‌زایی هیئت ریحانة الحسین(س) بوشهر برای ۸ بانوی ‌سرپرست خانوار
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شناسه : 6846
بازدید 171
4
رئیس هیئت ریحانة الحسین(س) بوشهر خبر داد؛ رئیس هیئت ریحانة الحسین(س) بوشهر از اشتغال‌زایی این هیئت برای 8 بانوی سرپرست خانوار این شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، «پروین پورمهربان» رئیس هیئت ریحانة الحسین(س) بوشهر با تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این هیئت از اشتغال‌زایی برای ۸ بانوی ‌سرپرست خانوار این شهر خبر داد و گفت: پس از رایزنی‌هایی که با بانوان سرپرست خانوار نیازمند انجام داده‌ایم، با بهره‌گیری از تخصص‌های هر کدام از آنان در بحث مشاغل خانگی، در حوزه‌ تولید «نان نازک، رشته، نان جو، بسته‌بندی سبزی ماهی، سبزی خورشت، شوید آش، کوکو، نظافت منزل، پخت کیک شیرینی، تهیه انواع ترشی، خیارشور، سوسیس، کالباس و ساخت دم‌کنی و تویزه با برگ نخل» موفق به ایجاد اشتغال و بازار فروش برای ۸ نفر از آنان شده‌ایم که این حرکت از برنامه‌های هیئت در راستای کارآفرینی محسوب می‌شود.

رئیس هیئت ریحانة الحسین(س) بوشهر «کمک به فقرا»، «تأمین جهیزیه»، «تهیه و توزیع کمک‌هزینه تحصیل و درمان»، «تهیه بسته‌های نوشت‌افزار»، «پخت غذای نذری و تهیه و پخش بسته‌های غذایی در سطح شهر به مناسبت‌ها» و «مراسم مذهبی» را از برنامه‌های این هیئت برشمرد.

وی «تهیه و فروش قلمه گل و کاکتوس»، «برگزاری کلاس‌های هنری از قبیل»؛ «کلاس مکرومه (آویز)»، «روبان‌دوزی»، «خیاطی و بافتنی با قلاب و دو میل» را از دیگر برنامه‌های این هیئت عنوان کرد.

گفتنی است، هیئت مذهبی ریحانة الحسین(س) دارای مجوز فعالیت از اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به فعالیت در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی مشغول است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.