حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
اسکان یک هزار و 300 زائر در هر شبانه‌روز
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
شناسه : 19008
بازدید 104
9
وقتی بساط عاشقی در کربلا برپا شد؛ مسئول و مدیر پشتیبانی موکب برون‌مرزی شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری گفت: اسکان زائر در هر شبانه‌روز در این موکب چیزی بالغ بر تعداد یک هزار و ۳۰۰ خواهر و برادر بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، بهزاد امامدادی، مسئول و مدیر پشتیبانی موکب برون‌مرزی شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: همانند سالهای گذشته خداوند توفیق داد و این موکب از ۵ شهریورماه مصادف با دهم صفر تا ۱۵ شهریور ۲۰ صفر در عمود ۱۳۵۰ شرقی کربلایی معلی جهت اسکان، پذیرایی و سایر ارائه خدمات به زائرین شرکت‌کننده به همراه تعداد ۴۰ نفر عوامل خدماتی مستقر شد.

مسئول و مدیر پشتیبانی موکب برون‌مرزی شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری با اشاره به ویژگی خاصی که امسال این موکب داشته است، گفت: تأمین وسایل سرمایشی و تأمین برق موردنیاز موکب در این ایام، اسکان زائر در هر شبانه‌روز چیزی بالغ بر تعداد یک هزار و ۳۰۰ خواهر و برادر بوده است، تغذیه نهار، شام، صبحانه و همچنین در میان‌وعده ابتدا انواع دم‌نوش‌ها (آویشن، چای، چای کرک) در ادامه قبل و بعدازظهر شربت آب‌لیمو، شربت تخم شربتی، شربت خاکشیر بین زائران توزیع می‌شد.

امامدادی یکی دیگر از کارهای ارائه شده در این موکب را پخت نان سنتی ریته عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی در درمانگاه موکب به‌صورت شبانه‌روزی بود که توسط کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد برپا شده بود.

وی با بیان اینکه خدمات گمشدگان و راهنمایی زائر در درب ورودی موکب مستقر داشتیم، تصریح کرد: تأمین مواد شوینده در سایر سرویس‌های بهداشتی همجوار به تعداد ۲۰ چشمه، تأمین شامپو و صابون برای سایر حمام‌های همجوار به تعداد ۲۰ چشمه، کمک به سایر موکب‌های ایرانی و عراقی به تعداد ۶ موکب؛ سه موکب ایرانی و سه موکب عراقی از دیگر خدمات و برکات موکب شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری بود.

مسئول و مدیر پشتیبانی موکب برون‌مرزی شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری با بیان اینکه مردم خیر و نیک‌اندیش جهت برپایی این موکب مبلغ یک میلیارد دویست میلیون تومان مساعدت داشتند، مطرح کرد: از خداوند متعال شاکر و سپاسگزاریم که توفیق داد امسال هم پذیرای زائرین در این مراسم بزرگ معنوی به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار شهرستان حاجی‌آباد باشیم و ان‌شاءالله ذخیره آخرت و شفای همه مریضان و ملتمسین دعا باشد.

امامدادی خاطرنشان کرد: جا دارد از همه عامه مردم که از این موکب پشتیبانی کردند و همچنین خادمین عزیز که با وجود گرمای شدید با عشق حسینی پذیرای زائرین اربعین حسینی بودند و تا پایان برنامه موکب همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.