حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
اجرای طرح محله همدل سبب ارتقای ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه می‌شود
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
شناسه : 17098
بازدید 45
4
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی قشم گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های دینی شهرستان، این طرح می‌تواند منجر به گسترش ارزش‌های دینی و انقلابی در بین عموم مردم شود.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، در راستای طرح مسجد به مسجد و سرکشی میدانی از مساجد شاخص، حجت الاسلام غلامپور نماینده بنیاد هدایت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام سعیدی‌مهر و حجت الاسلام کاظمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با امام مسجد، هیأت امنا، مسئولان پایگاه بسیج و کانون فرهنگی در مسجد صاحب الزمان (عج) ، مسجد امام حسین (ع) قشم و همچنین مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر رمکان برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم در این دیدار گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های دینی شهرستان قشم، این طرح می‌تواند منجر به گسترش ارزش‌های دینی و انقلابی در بین عموم مردم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با تاکید بر اینکه طرح مسجد به مسجد نقش مهم و موثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی و دینی دارد، تصریح کرد: اجرای این طرح در تقویت فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اثرگذار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.