حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
اتاق عملیات مهرواره اوج در رودان تشکیل شد
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۷
شناسه : 4281
بازدید 112
6
با حضور امام جمعه رودان: راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت؛ هدف از برگزاری مهرواره اوج لبیک به فرامین رهبری مبنی بر شناسائی مشکلات جحت حل مسئله و شناسائی امامان مساجد است که از آثار مثبت این طرح است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در این نشست گفت: هدف از برگزاری مهرواره اوج لبیک به فرامین رهبری مبنی بر شناسائی مشکلات جحت حل مسئله و شناسائی امامان مساجد است که از آثار مثبت این طرح است.

وی در ادامه افزود: بر اساس طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت  مساجد  مشکلات محله خود را رصد وبا جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می کنند.

غلامپور بیان کرد: در جامعه امروز باید مسجد پایگاهی برای حل مشکلات مردم با محوریت روحانی باشدو این نیازمند این است که مبلغین عزیز بیش از پیش فعالیت های خود را گسترش بدهند. و صرفا”فعالیت های فرهنگی را منحصر به مسجد نکنند.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین دری امام جمعه شهرستان رودان به جمع بندی پرداخت و گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی به مردم،مهرواره اوج مصداق عینی حضور مساجد و مردم خصوصا ائمه جماعات در عرصه خدمت به مردم در زمینه های اجتماعی ؛ اقتصادی و دیگر موضوعات ‌کاربردی است ،وبا توجه به اینکه ارکان و عوامل اتاق وضعیت طرح مهرواره اوج در شهرستان رودان مشخص شد همه پای کار باشند تا بتوانیم گره های مشکلات مردم را باز کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.