حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
آیین افتتاح سال تحصیلی طلاب در بندرجاسک
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
شناسه : 2356
بازدید 140
3
آیین افتتاح سال جدید تحصیلی طلاب در بندرجاسک با حضور مسئولین برگزار شد آیین افتتاح سال جدید تحصیلی طلاب حوزه های علمیه در بندرجاسک با حضور حجت الاسلام ملکی،قائم مقام حوزه های علمیه کشور ،برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مراسم آیین افتتاح سال جدید تحصیلی طلاب حوزه های علمیه در بندرجاسک با حضور حجت الاسلام ملکی،قائم مقام حوزه های علمیه کشور ،برگزار شد.

در این مراسم که رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک و جمع زیادی از ائمه جماعات و روحانیون و اساتید حوزه حضور داشتند،قائم مقام حوزه های علمیه کشور طی سخنانی ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی طلاب در خصوص رسالت عظیم حوزه ها ،گفت:حراست از کیان مقدس اسلام و تشیع ،پاسخ گویی به مسایل شرعی و فقهی،مبارزه علمی و عملی با توطئه های دشمنان اسلام و خنثی ساختن نیرنگ آنان از تکالیف حوزه و طلاب است.
وی  افزود: طلاب سرمایه های علمی و معنوی حوزه علمیه در عصر بیداری اسلامی هستند و چشم جهانیان به حوزه های علمیه خیره مانده است تا سرمایه های آن در آینده دل های مشتاقان اهلبیت را از حقایق نورانی اسلام بهره مند سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.