حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
برپائی بیش از 114موکب در شام عید بزرگ غدیر در بندرعباس
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
شناسه : 17343
بازدید 163
5
سخنگوی جبهه مردمی ستاد غدیر هرمزگان در بندرعباس گفت: بیش از114موکب در شام عید غدیر در بندرعباس برپا می شود.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام سید مجتبی ثمره موسوی سخنگوی جبهه مردمی ستاد غدیر هرمزگان اظهار داشت: امسال و برای اولین بار و در شام عید بزرگ غدیر، گروههای جهادی و مردمی اقدام به برپائی114موکب نموده است.

وی با اشاره به اینکه در چینش تعداد غرفه ها با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شدیم عنوان داشت: استقبال کننده و متقاضی برای برپائی غرفه های مهمونی عید غدیر در بندرعباس قریب به بیش از 230موکب می رسید اما با توجه به محدودیت مکانی بیش از114غرفه از حدفاصل اسکله شهید حقانی تا بازار ماهی فروشان برپا شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تبلیغات انجام شده برای حضور مومنین در این مراسم معنوی عنوان داشت: از خانواده ها انتظار داریم جهت پربارتر برگزار شدن این مراسم به صورت خانوادگی حضور پیدا کنند و حاضرین به غائبین اطلاع دهند تا مراسمی در خور شان امیرالمومنین(ع)برگزار شود.

وی تصریح کرد: کسانی که موفق نشدند در این غرفه ها شرکت کنند و غرفه ای را دایر کنند، غرفه هائی در مسیرهای اتوبوسرانی، نایبند جنوبی و محله چاهستونی ها دایر شده و می توانند غرفه های خود را برپا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.