حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
۴۰ ویژه‌برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلستان برگزار می‌شود
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
شناسه : 6988
بازدید 121
3
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۴۰ برنامه فرهنگی در قالب کارگروه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۴۰ برنامه فرهنگی در قالب کارگروه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است که دوره روایت گری مکتب حاج قاسم در استان طراحی و بیش از ۱۰۰ نفر از کنشگران، فرهیختگان و علاقه‌مندان به مکتب ایشان، در این دوره شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: همچنین یک دوره هم در کرمان طراحی‌شده که ۱۶ نفر از استان در آن شرکت کرده‌اند و در حال حاضر اعزام راوی مکتب حاج قاسم به محیط‌های علمی، دانشگاهی، مدارس و غیره هستیم.

وی بیان کرد: برگزاری همایش دختران حاج قاسم، مسابقات متعدد فرهنگی، فضاسازی محیطی، اجرای طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه به نیابت از حاج قاسم ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های مبلغین، شب‌شعر، همایش مکتب حاج قاسم و تمدن ساز، گفتمان اندیشه و مکتب سردار سلیمانی در قالب هیئات و کانون مداحان، مسابقه نامه‌ای به سردار، ختم قرآن و همچنین کاروان قرآنی سردار دل‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

دیلمی با بیان اینکه حقیقتاً حاج قاسم مظهر انقلابی گری و مجاهدت است، ابراز کرد: ولایت مداری و تبعیت از امامان انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های شخصیتی ایشان بود، چراکه وی تبعیت از ولایت‌فقیه رمز عاقبت به خیری می‌دانست.

دیلمی در پایان خاطرنشان کرد: تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا و سرکشی و پیگیری به امور آنها از دیگر فعالیت‌هایی بود که سردار دل‌ها به آن علاقه‌مند بود. این شخصیت ریشه در قرائت صحیح از اسلام ناب و باورهای عمیق اعتقادی داشت و زمانی که به مکتب و راه نگاه ایشان نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ایشان فردی خاص برای انقلاب اسلامی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.