حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
یمن؛ دریچه ورود آمریکا و متحدانش به جهنم است
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۶:۰۵
شناسه : 21718
بازدید 67
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس از کشور یمن به عنوان یکی از قوی‌ترین بازوی جبهه مقاومت نام برد و گفت: آمریکا و متحدانش بدانند یمن؛ دریچه ورودشان به جهنم است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمدامین سعیدی مهر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس، گفت: آمریکا، انگلیس و کشورهای متحدش نمی‌دانند که یمن، کشور دست و پا بسته ۲۰سال پیش نیست امروزه یمن یکی از قوی‌ترین بازوان جبهه مقاومت است، بازوی محکمی که اگر وارد جنگ نظامی شود هر کشور متجاوزی را می‌تواند زمین‌گیر کند.

وی افزود: برای دنیا ثابت شده که آمریکا و تهدیدات توخالی آنها،به شدت مورد مضحکه و تمسخر مردم قرارگرفته است،بار ها این هیمنه پوشالی و هالیوودی آمریکا در اتفاقات مختلف دنیا مورد توجه قرارگرفته است و این بینش،در واقع منزوی شدن آمریکا در اذهان عمومی را دربر داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس گفت: جنگ در هیچ منطقه‌ای از دنیا زیبا نیست ولی اگر کشورهای متخاصم با پافشاری بر تجاوز و ظلم و غارتگری،برعلیه مسلمانان جهان، جنگی را طراحی کنند،شکست آمریکا و متحدانش تنها نتیجه قطعی این جنگ خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی مهر ادامه داد: یمن؛ کشوری فقیر از لحاظ اقتصادی است ولی از لحاظ فرهنگ جهاد، اعتقادات و ایمان یکی از سرسخت‌ترین جبهه مقاومت است از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند و همانند نماینده یمنی ها مالک اشتر برای مبارزه با استکبار و تجاوز و ظلم بشدت ایستادگی می‌کنند‌ و پیروز قطعی این نبرد هستند.

وی بیان داشت: آمریکا و اسرائیل و انگلیس که اصلی ترین عامل این اقدام نظامی در منطقه هستند بدانند که این تحرکات نظامی،امنیت منطقه ای رابه خطر می اندازد و برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه،حتما متجاوزین متضرر خواهند شد این اقدام که حمله نظامی به یمن هست به شدت محکوم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس اذعان داشت: آمریکای جنایتکار و انگلیس، روباه پیر استکبار، در مقابل این اقدامات وقیحانه؛پاسخی سخت و کوبنده از سربازان یمنی دریافت خواهند کرد

سعیدی مهر تاکید کرد: ما ملت شریف ایران؛حمایت خود را از مقاومت یمن اعلام میداریم و در کنار مردم و رزمندگان یمنی خواهیم بود.

وی افزود: اراده مسلمانان برای بیرون راندن تمام سربازان آمریکایی قوی تر شده است واین مطالبه مردم آزادی خواه است که کشورهای منطقه از وجود سربازان جنایتکار آمریکایی خالی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس اضافه کرد: یمن با ایستادگی مقاومت،پیروز نبرد است و دیر نخواهد بود که کشورهای متجاوز از ورود به دروازه جهنم یمنی ها پشیمان خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.