حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
گفتمان دینی با موضوع جهاد تبیین در روستای گرو میناب برگزار شد
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
شناسه : 8793
بازدید 281
9
گفتمان دینی با موضوع جهاد تبیین با حضور امام روستای گروه در مدرسه دخترانه مکتب النرجس روستای گرو برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام انصاری روحانی مستقر روستای گرو در گفتمان دینی با موضوع جهاد تبیین اظهار کرد: کسی که در راه مقاومت قدم بر می دارد به مقصد می رسد، عزت برای خود و جامعه اش حاصل می کند لذا مستحق هرگونه تشویق و ستایشی است، و در نهایت به یک الگو تبدیل می شود.

وی اکنون جهان توسط افکار و ذهن انسان ها اداره می شود گفت:جنگ شناختی از این مسائل برخاسته می شود. با توجه به دوران جدید و پیشرفت رسانه این جنگ به درون انسان ها کشیده شده است. لذا برای تسلط بر رفتار انسان ها باید شناخت را به دست بگیرید.

روحانی مستقر روستای گرو بیان داشت: قرآن توصیه می کند که در راه رسیدن به اهدافتان سستی نکنید. عقل نیز حکم می کند که باید در برابر دشمن ایستادگی کرد، موانع را از میان برداشت و به سمت اهداف پیش رفت. همچنین ایشان از لحاظ دین که مبتنی بر عقلانیت است، مقاومت را روشی معقول برای دستیابی به اهداف مشروع و ضروری دانستند که همه آحاد جامعه را بر این روش ملتزم می داند.

انصاری با توجه به این که جریان تحریف ماهیت را منقلب می کند افزود: این جریان تحریف هوشمندانه در راستای مقاصد خود، روی جهل طرف مقابل و امکان فریب او حساب باز می کند. مثلا عمر سعد به واسطه یک وعده خیالی امام حسین علیه السلام را به شهادت رساند.

وی در پایان خاطر نشان کردند: آن چه که مهم است زمان مندی در جنگ و تناسب ابزار با جنگ است. ما باید در زمان خود از جنگ متناسب به خود برنده بیرون بیاییم و الا کار بر ما سخت می شود.

در پایان این گفتمان از دانش آموزان عرصه حجاب و عفاف تجلیل بعمل آمد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.