حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
کارگاه آموزش خانواده ویژه مدرسین در حاجی آباد
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
شناسه : 21490
بازدید 58
3
در راستای دوره توانمندسازی فرهنگ نماز؛کارگاه آموزش خانواده در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی؛ این کارگاه آموزشی شنبه ۱۶دی ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام مشیری استاد حوزه و دانشگاه و حضور حجت الاسلام خانجانی دبیر ستاد اقامه نماز؛ سید حسینی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و حجت الاسلام مهدوی پور مسئول واحد قرآن و عترت آموز و معاونین و مربیان پرورشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش حاجی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام مشیری طی سخنانی گفت: در بحث تربیت دینی و مذهبی فرزندان و دانش‌آموزان، ایجاد الگو مهمترین نکته است. اگر مدیران و معلمان ما در نماز جماعت حضور نداشته باشند، هیچ دانش‌آموزی به سمت نماز نمی‌رود‌. تمامی روانشناسان این امر را تایید کرده‌اند که دانش‌آموزان رفتار معلمان خود را به عنوان یک رفتار درست و الگو می‌بینند و از آن را در طول زندگی خود به خاطر دارند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مشیری به تدریس شیوه‌های آموزش و دعوت دانش‌آموزان به نماز پرداخت و گفت: برای اینکه بتوانیم دانش‌آموزان را به نماز دعوت کنیم ابتدا باید بدانیم که چرا عبادت می کنیم .

وی گفت: عبادات هدف و فلسفه ای دارند که اگر انسان به آن بی توجه باشد نصیبی از آن نمی برد؛ کسانی که رنج و مشقت عبادت را بر خود هموار ، اما از روح عبادت غافلند. خشوع و خضوع و کمالات دیگر را به وجود آورد، عجب و غرور و رذایل دیگر را ایجاد می کند. چنین عبادتی قطعاً جز خستگی نتیجه ای ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.