حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
چهارمین سالگرد شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در حاجی آباد برگزار می‌شود
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 21407
بازدید 105
2
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی‌آباد از برگزاری چهارمین سالگرد شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام خانجانی،رییس اداره تبلیغات اسلامی با اعلام خبرفوق اظهارداشت : بمناسبت فرارسیدن مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی با حضورحجت الاسلام مهدی طائب وبا مداحی سید جواد رضوی ،روز پنجشنبه ۱۴دیماه راس ساعت ۸.۳۰در مسجد جامع این شهرستان برگزار میگردد.

وی ادامه داد: مردم ایران ثابت کردند که مدافع جبهه مقاومت هستند و از آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام همیشه حمایت و پشتیبانی می‌کنند و از سوی دیگر نسل جوان و نوجوان ما در این صحنه‌های سرنوشت‌ساز همیشه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی‌ها و سایر شهدا هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی بدیل و بی‌نظیر و خدایی بود، گفت: او پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز   رهبر معظم انقلاب می‌دانست و بدون چون و چرا اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.

وی با با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.