حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
پیام انقلاب اسلامی حفظ وحدت است
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
شناسه : 4510
بازدید 152
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: پیام انقلاب اسلامی حفظ وحدت است .
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ؛ حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با تبریک هفته وحدت گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران در حقیقت بازگشت به وحدت است؛ باید افکار تکفیری را کنار گذاشت و دل‌های مسلمین به هم نزدیک شود و زندگی مسالمت آمیز را باید رعایت کرد

وی با اشاره به ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت تاکید کرد: امام علی(ع) فرمودند اگر متدین هستید باید با یکدیگر وحدت داشته باشید، اگر درون خود را پاک کنید تفرقه در بین شما ایجاد نمی‎شود.

وی در ادامه گفت:ملت مسلمان باید از تنش دور باشد، مشکل مردم درباره مسائل گروه‌ها و احزاب نیست، همه ما دشمن مشترک داریم و آن آمریکاست که باید در مقابل آن مقاومت و ایستادگی کرد.

حجت الاسلام فاضلی پور افزود: وحدت مسئله بسیار مهمی است نیاز داریم وحدت در جامعه و کشور حفظ شود.

وی با اشاره به حادثه انفجار مسجد در افغانستان گفت: استکبار بدنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت هستند و مسئولان افغانستان باید امنیت شیعیان را تامین کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.