حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
وقف یکی از مصادیق باقیات‌الصالحات است
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
شناسه : 4164
بازدید 137
8
حجت الاسلام لیاقت در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرسردشت گفت: وقف یکی از مصادیق باقیات‌الصالحات است و موجب حفظ اموال انسان می‌شود و لباس عمل صالح به آن می‌پوشاند.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد،حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان، یکشنبه هجدهم مهرماه 1400در جمع نمازگزاران مسجدحضرت فاطمه الزهرا(س) شهرسردشت با اشاره به هفته وقف و آیه ۲۶۱سوره بقره به بیان اهمیت موضوع وقف پرداخت وگفت: وقف یکی از سنت های حسنه است که باعث رشد و پیشرفت جامعه می شود هم در بعد معنوی و هم در مسائل اقتصادی و مالی وقف باقیات الصالحات است که ذخیره واقف برای قیامت می ماند.

حجت الاسلام لیاقت، یکی از مهمترین راه های محرومیت زودایی و احیای عدالت اجتماعی را وقف دانست وتصریح کرد: همه واقفین عزیز و مردم باید تلاش کنند که فرهنگ وقف در همه جامعه گسترده شود همه مردم وقف کنند هر کسی به قدر توان خودش و این سنت حسنه را به فرزندان و جوانان آموزش بدهند.

وی درسخنان پایانی خود اظهار داشت: یکی از مهمترین شرایط مال وقفی برای آن که در درگاه الهی مقبول افتد، این است که باید از اموال دوست داشتنی واقف انتخاب شود و همین نکته می تواند بیانگر ایمان و عقیده واقعی واقف به خدا و روز جزا باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.