حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
وحدت جامعه در نگاه قرآن و عترت از ضروریات جامعه محسوب می‌شود
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شناسه : 4742
بازدید 120
10
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد: حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، ضمن عرض تبریک بمناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص)گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی در هر جامعه، مسأله وحدت و همبستگی آن جامعه است.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد، ضمن عرض تبریک بمناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص)گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی در هر جامعه، مسأله وحدت و همبستگی آن جامعه است.

وی افزود: هفته وحدت پیام بسیار خوبی برای تمام جهان اسلام دارد و جهان اسلام از این هفته باید  استفاده بزرگی کند و بیدار شوند و متوجه حرکات مرموزانه دشمنان اسلام شوند زیرا امروز دشمن در تلاش هست که بین مسلمانها تفرقه بیندازد .

حجت الاسلام لیاقت،اظهار داشت: امروز لزوم وحدت مسلمانان بیش از هرزمانی لازم است امروز جامعه اسلام با اقتدا به امامین انقلاب باید توطئه دشمن را خنثی کنند و باهمت و تلاش در سایه وحدت کلمه این شعار توحید را به تمام عالم برسانند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در سخنان پایانی خود بیان داشت: پیامبر (ص) در حجه الوداع پیام قاطعی داشت که فرمودند بین عرب و عجم و سیاه و سفید تفاوتی وجود ندارد، اگر ما طبق این پیام  پیامبررحمت در حجه الوداع، یکدیگر رابه آغوش بکشیم و همدیگر را به عنوان یک مومن و به عنوان یک برادر بپذیریم وحدت شامل حالمان می شود و می توانیم مشکلات را حل بسازیم و در ضمن برای دشمنان زمینه را مساعد نسازیم که در بین ما تفرقه بیندازند و حکومت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.