حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس در جامعه امروزی
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
شناسه : 2814
بازدید 115
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: ارزش های دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام اسحق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دلاوریهای ایثارگران و رزمندگان بعنوان بالا ترین ارزش های این نظام بیان کرد: دفاع مقدس بالاترین، عیار، معیار و نشانه ایمان قلبی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است و حفظ و ترویج این ارزشها را از مهمترین وظایف دانست.

 

وی گفت: ارزش‌هایی مانند توکل به خدا، معادباوری، شهادت، صبر و استقامت، شوق و شفقت، جهاد، مشارکت همگانی و اتحاد ارزش‌ها و آرمان‌های والای دوران دفاع مقدس هستند که حفظ آن بر همه واجب است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب بیان کرد: ارزش‌های گران‌بهای دفاع مقدس باید به‌طور صحیح و زیبا به نسل‌های آینده منتقل شود؛ زیرا این ارزش‌ها، نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های ستمدیده و مظلوم سبب امید و دلگرمی است.

 

وی افزود: مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک دانشگاه است و همه مردم و مسؤولان می‌توانند از آن برای ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی خود الگوبرداری کنند؛ سبک زندگی، ولایت‌مداری و سبک مدیریت فرماندهان آن در زمان جنگ می‌تواند الگوی مناسبی برای امروز ما باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.