حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
نشست مباحثه عملیاتی کردن مهرواره اوج در جاسک
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
شناسه : 5758
بازدید 112
6
با حضور تعدادی از علمای اهل سنت برگزار شد حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شنبه 15 آبان ماه جاری در نشستی صمیمی با تعدادی از علمای جهادگر اهل سنت جاسک، ضمن قدردانی از حضور امامان محله ای و ائمه جماعات مساجد در مهرواره اوج و خدمت رسانی با محوریت مساجد بر عملیاتی کردن برنامه های این مهرواره تاکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبلیغات اسلامي هرمزگان،حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شنبه 15 آبان ماه جاری در نشستی صمیمی با تعدادی از علمای جهادگر اهل سنت جاسک، ضمن قدردانی از حضور امامان محله ای و ائمه جماعات مساجد در مهرواره اوج و خدمت رسانی با محوریت مساجد بر عملیاتی کردن برنامه های این مهرواره تاکید کرد.

وی افزود: از زمان آغاز مهرواره تا کنون فعالیت های خوبی در منطقه انجام شده از جمله کمک به دانش آموزان نیازمند در تهیه و توزیع لوازم التحریر و لباس فرم مدارس، توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی، آموزش های قرآنی و جلسات مشاوره خانواده با موضوع آسیبهای اجتماعی و کاهش آنها، فعالیت های عمرانی و ساخت و مرکت منازل برخی از نیازمندان و تکمیل سرویس بهداشتی و غیره، کمک به برنامه های عمرانی مساجد و مداوای بیماران نیازمند با دعوت از پزشکان جهادی به منطقه طی دو مرحله و ادامه معاجه بعضی از بیماران در خارج از استان ،انجام شده است.

درادامه این نشست مولوی عیسی قلی نژاد نیز با بیان مطالبی از افتتاح مکتب خانه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع در روستای گوان خبر داد و گفت :: پیگیری های مراحل اجرایی آن انجام شده و بزودی کار ساخت آن شروع می شود.

وی از توجه و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به مراکز دینی و قرانی قدردانی کرد و افزود: اعتبار ساخت این مکتب خانه و خانه قرآی از سوی خیرین و مردم تامین ای  ارتقای نهضت مواسات اژ دیگر برنامه هایی است که در مهرواره اوج اجرایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.