حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
مکتب حاج قاسم، مکتب استکبارستیزی است
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شناسه : 6985
بازدید 125
12
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه دین استان هرمزگان: ریاضی طهرانی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب استکبارستیزی است، گفت: تامل در سیره عملی شهید سلیمانی ثابت کرد استکبارستیزی بدون اتحاد و انسجام ملی امکان پذیر نیست.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مریم ریاضی طهرانی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه دین استان هرمزگان با تاکید بر برجسته‌سازی تواضع و مهربانی سردار دل‌ها با اقشار مختلف جامعه به‌منظور معرفی الگوی تعامل مدیر انقلابی با مردم در جمهوری اسلامی و معرفی ایشان به‌عنوان مصداقی از شعار مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت و الگوی ملی و تمام عیار از اوصاف ایمانی و اخلاقی برای همه آحاد مردم است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده و خصیصه های نیکوی در زمره آن دسته از انسان های نادری قرار گرفت که اکنون به الگویی فراملی تبدیل شده است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه دین استان هرمزگان ابراز داشت: سردار سلیمانی از جمله متدین ترین و معتقدترین پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای حاکمیت موازین دینی و دفاع از ارزش های والای دین اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

ریاضی طهرانی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال ها در میدان های آتش و خون حضور فعال داشت با وجود ایمان و اعتقاد قلبی به مذهب تشیع و دین مبین اسلام، به افکار و عقاید دینی و مذهبی دیگران احترام می گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی لباس مقدس سربازی را با هیچ پست و مقامی عوض نکرد از این رو در حیات پربارش و بعد از شهادتش نیز محبوب همه اقشار جامعه شد، بیان کرد: به جرات می توان گفت به لحاظ کارآمدی، هوش سرشار و ذکاوت، تقید و پایبندی به آرمان های انقلاب و کارنامه درخشان در راه دفاع از میهن، حفظ و حراست از دستاوردهای نظام، یکی از نزدیکترین شخصیت ها و فرماندهان نظامی، سردار سلیمانی بود.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه دین استان هرمزگان گفت: شهید حاج قاسم نه تنها در داخل کشور، بلکه در فراسوی مرزهای ایران نیز مورد احترام خاص بسیاری از دولت ها و ملت های منطقه بود و علیرغم اینکه نام و آوازه اش در پرتو رشادت ها و از خودگذشتگی هایش، جهانی شد، اما هرگز ادعایی نداشت و سرباز جان برکف اسلام و ایران باقی ماند، این یکی از رمزهای محبوبیت و ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ریاضی طهرانی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب استکبارستیزی است، اذعان داشت: تامل در سیره عملی شهید سلیمانی ثابت کرد استکبارستیزی بدون اتحاد و انسجام ملی امکان پذیر نیست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: آن گونه که مدنظر مقام معظم رهبری است بتوانیم مکتب حاج قاسم را ترویج داده و فرهنگ این شهید را به نسل های آینده منتقل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.