حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
مهرواره اوج با شعارارتقای خدمت‌رسانی مساجد در حاجی آباد
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
شناسه : 1834
بازدید 115
6
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:مهرواره اوج با شعارارتقای خدمت‌رسانی مساجد در حاجی آبادبرگزار میشود
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام محمد خانجانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد شنبه13شهریور1400با اعلام این خبر افزود: مقام معظم رهبری در ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ مساجد را پایگاهی برای نهضت مواسات و همدلی بیان کردند و فرمودند نهضت همدلی و مواسات احیا شود و مرکز آن باید در مساجد باشد.

وی به نقش بی‌بدیل مسجد به عنوان کانون جریان امامت و ولایت و شکل‌گیری نظام امت و امامت در حاجی آباد اشاره کرد وگفت: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت و حل مسئله و ارتقای جایگاه شبکه امامت برای جلب مشارکت مردم برای حل مسئله و ایجاد حلقه مشورتی و عملیاتی از اهداف مهم این مهرواره است.

وی با بیان اینکه  این برنامه از روز جهانی مسجد آغاز و تا ۲۳ آبان با انتخاب برترین مسجد ادامه دارد، افزود: امیدواریم مهرواره اوج همانند مهرواره همدل با محوریت مساجد با همت ائمه جماعات جریان‌سازی فاخری برای حل مشکلات موجود در محله توسط مردم ایجاد کند.

حجه الاسلام خانجانی تصریح کرد: از طلاب و روحانیان دعوت می‌کنیم تا در راستای رسالت طلبگی و ادای تکلیف به تبلیغ دینی و خدمت رسانی به مردم مشغول شوند تا با حضور روحانیان در کسوت امامت روستا ومحلات، شاهد آبادانی فرهنگی و اجتماعی این روستاها باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.