حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
معرفی شخصیت پیامبر اسلام بزرگترین تبلیغ برای اسلام است
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
شناسه : 3919
بازدید 157
12
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد: حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد ، ضمن عرض تسلیت رحلت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: باید علمای اسلام با روشنگری اسلام ناب محمدی را از اسلام آمریکایی جدا کرده و پیامبر(ص) را به‌عنوان یک الگوی واقعی رحمت و مهربانی به جهانیان معرفی کنند.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان،  ضمن عرض تسلیت رحلت رسول اکرم با اشاره به ابعاد والای شخصیت رسول الله (ص) گفت:ایشان جایگاه رفیعی در نزد خداوند متعال داشتن،معرفی شخصیت پیامبر اسلام بزرگترین تبلیغ برای اسلام است تمام خصوصیات یک انسان کامل والا در ایشان وجود دارد به همین جهت خداوندایشان را بعنوان الگو برای جهانیان معرفی میکند .

وی افزود: امروز از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی الگو گرفتن و اقتداء عملی به رسول خدا در تمام شئونات زندگی در باب مسائل اخلاقی ،عبادی سیاسی ،اقتصادی و خانوادگی جامعه نیازمند الگو گرفتن از رسول الله است.

حجت الاسلام لیاقت اظهار داشت: باید علمای اسلام با روشنگری اسلام ناب محمدی را از اسلام آمریکایی جدا کرده و پیامبر(ص) را به‌عنوان یک الگوی واقعی رحمت و مهربانی به جهانیان معرفی کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد،در پایان با اشاره به اینکه شناخت و معرفی ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) به جهانیان می تواند وحدت و تحولات اخلاقی والایی را در جهان رقم بزند، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) را نشر و گسترش دهیم تا شاهد رشد اخلاق معنوی در جهان باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.