حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 21780
بازدید 64
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی‌آباد گفت: مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد،حجت الاسلام خانجانی، یکم اسفند را تجلی مردم‌سالاری دینی خواند و گفت: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اولین مسئله آن است که شما امانت‌دار مردم هستید. بر این اساس رهبر معظم انقلاب، رأی مردم را حق‌الناس دانسته‌اند و بار اصلی این امانت نیز در خط مقدم بر دوش شماست.

وی تاکید کرد: باید این شرایط وجود داشته باشد که هرکس در هر جایی بتواند خود را به شعب مختلف برساند. به‌ موازات این، همین‌که مسئولان شعبه، مدیران هیات‌های اجرایی و حتی کمیته‌های بازرسی از میان معتمدان و اقشار مختلف مردم هستند، این به‌ تنهایی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش مشارکت داشته باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: اگرچه بوق‌های تبلیغاتی دشمن نمی‌خواهند حقیقت برجسته این انتخابات نمایان شود و از همین ‌الان، کمپین‌های مختلفی برای دلسرد کردن مردم تشکیل داده‌اند اما حقیقت در کشور ما طور دیگر است و اینجا همه‌چیز براساس خواست مردم تعیین می‌شود. دشمنان می‌دانند که در کشورهای آن‌ها، کارتل‎های سیاسی حتی پیش از انتخابات نتیجه آن را معلوم می‌دانند اما در کشور ما، تک‌تک آرای مردم در تعیین سرنوشت انتخابات سهیم است.

حجت الاسلام خانجانی ادامه داد: ما به احزاب احترام می‌گذاریم و از همه دعوت می‌کنیم تا برای افزایش مشارکت تلاش کنند اما بار اصلی صیانت از مردم‎سالاری دینی بر عهده مردم است.

وی با بیان اینکه رعایت امانت‌داری، سلامت انتخابات و پایبندی به ضوابط، یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ۴۵ سال اخیر بوده است، تصریح کرد: این خود به‌ خود نشان‌دهنده کیفیت انتخابات ماست و این کیفیت از دیدگاه ناظران داخلی و خارجی، معطوف به عملکردی است که در ۱۱ اسفند صورت می‌گیرد. انتخابات، یک رزمایش سیاسی فراگیر است و چشم ‎ها به آن دوخته شده تا از وفاداران به انقلاب اسلامی گرفته تا دشمنان این مرزوبوم، همه حساب کار خودشان را بدانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.