حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
مساجد باید محلی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل شود
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 2512
بازدید 140
12
رئیس تبلیغات اسلامی بشاگرد : رئیس تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: مساجد باید محلی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل شود.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، اجلاسیه ماهیانه مبلغین شهرستان بشاگرد با حضور روحانیون سازمان تبلیغات و طرح هجرت حوزه علمیه شهرستان با حضور امام جمعه با موضوع تبین مهرواره اوج برای شبکه امامت برکزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت قرآن و روضه خوانی، رییس تبلیغات اسلامی بشاگرد به تبین مهرواره اوج پرداخت و بر لزوم فعالیت مساجد در تمام زمینه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام لیاقت گفت: مساجد باید مرکز خدمات رسانی به مردم باشد و با فعالیت امام روستا مسجد باید از یک نماز خانه خارج و به محله خدمت رسان به مردم تبدیل شود

وی افزود: ارتباط نوجوانان و نونهالان با مساجد می تواند علاوه بر برکات معنوی که برای نظام و خانواده دارد، باعث پرورش یافتن نیروهای انقلابی و پاکدست برای آینده مدیریتی نظام نیز باشد، همان ها که در دوران دفاع مقدس از بدنه مسجد راهی جبهه ها می شدند و بالاترین مناصب را در جبهه به بهترین وجه مدیریت می کردند و خیلی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: مسجد در جمهوری اسلامی ایران از منظر امام و رهبری و از منظر مبانی دینی و معرفتی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و ما باید بیش از پیش، قدر مسجد را بدانیم.

امام جمعه شهرستان حجت الاسلام غلامی نیز پس از بیان نکات اخلاقی بر لزوم هرچه باشکوه برگزار شدن اربعین برای جاماندگان از این فیض عظیم تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.