حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سیریک برگزار شود
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
شناسه : 958
بازدید 107
3
امام جمعه سیریک: امام جمعه سیریک گفت: مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود چرا که حفظ جایگاه عاشورا و محرم در این ایام مقابله هوشمندانه با عملیات روانی دشمن است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، سومین جلسه کارگروه عملیات محرم الحرام ۱۴۴۳ ه ق با حضور حجت الاسلام خلیلی امام جمعه موقت ، حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، روحانیون ، فرمانده نیروی انتظامی ، مسئولین هیات های مذهبی در بخش بمانی ، دهستان شهیدمردان ، شهرستان سیریک برگزار شد‌.

حجت الاسلام خلیلی امام جمعه موقت شهرستان سیریک در این جلسه گفت : مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: حفظ جایگاه عاشورا و محرم در این ایام مقابله هوشمندانه با عملیات روانی دشمن است.

حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک، دستورالعمل هاو ضوابط برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم را بیان کرد و گفت: با اشاره به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامتی مردم، نباید از ماه محرم و عاشورا به عنوان محور ارزش ها و باورهای دینی غفلت کرد.

وی افزود: امام حسین(ع) بخاطر دفاع و پاسداری از ارزشهای اسلام راستین و قیام علیه انحراف و استبداد، با شهامت و مردانگی تمام بر علیه حکومت آن زمان درفش مبارزه برافراشت و تا آخرین قطره خون و واپسین نفس زندگی به ظالم سر تسلیم خم نکرد و در فرجام جام شهادت را نوشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) و آل بیت گرامی او با قربان کردن جان های شان در راه حق نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت درس شهامت و آزادگی دادند تا با تأسی و پیروی از ایشان در برابر هر قوت ظالم، ستمگر و متحجر رزمیده، بیرق حق و عدالت را همیشه برافراشته نگهدارند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.