حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
مداحان مفاهیم انقلاب اسلامی را منتقل کنند
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
شناسه : 21321
بازدید 81
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: مداحان باید از ظرفیت هیأت مذهبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه دیدار مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: هیأت مذهبی، ذاکری و مداحی، یک پدیده خاصی است و اغلب افراد در فضای هیأت مذهبی رشد می‌کنند، کار یاد می‌گیرند و …، همه اینها از برکات و خاصیت هیأت مذهبی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه هیأت مذهبی کانون جهاد تبیین است، افزود: به این دلیل که مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبین زیادی دارند و هیأت مذهبی نیز مختص قشر خاصی نیست و از هر قشری در برنامه‌های هیأت مذهبی شرکت می‌کنند لذا مداحان باید از ظرفیت هیأت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند و این مهم را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبینی در اختیار دارند که هیچ تریبونی از این ظرفیت برخوردار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین گفت: بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزایی، کانون مداحان، شورای هیأت مذهبی و هیأت رزمندگان، انجمن تعزیه، جامعه ایمانی مشعر همه و همه، شورای شبکه هیأت تشکیل داده‌اند که این جمع، همدل، جدی و هماهنگ به پیش می‌رود که امید است در سایه این همدلی، کارهای جدی‌تری رقم بخورد. البته این جمع، نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر است.

وی اذعان داشت: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار دارند که مداحانی از استان هرمزگان نیز به این دیدار مشرف خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.