حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
شناسه : 8154
بازدید 95
7
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام انصاری راد بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در تلاشند تا ناکارآمدی حکومت دینی را اثبات کنند اما باید بدانند که این تلاش بی‌فایده است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی دنیا به عنوان یک الگوی موفق دیده می‌شود به همین دلیل دشمنان دوست دارند این انقلاب را کوچک بشمارد.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران همواره در تلاشند تا ناکارآمدی حکومت دینی را اثبات کنند اما باید بدانند که این تلاش بی‌فایده بوده زیرا انقلاب اسلامی همواره در همه‌ی عرصه‌ها کارآمدی خود را اثبات کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب گفت: مخصوصا در دهه فجر در مقابله با اعتمادزدایی که دشمن بوجود آورده و اندیشه و باور‌ها را مورد مخاطره انداخته و در صدد آشوب و فتنه است وظیفه همه ما جهاد تبیین است.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه به رغم همه هجمه‌ها و توطئه‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی به جایگاه خوبی رسیده است، گفت: این را باید دقت کنیم مهمترین مسئله در رابطه با جهاد، تبیین دهه فجر است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران برای همه اسلام است و شیعه و سنی تفاوتی ندارد. هر جا اختلافی وجود دارد حتما جا پای دشمنان به چشم می‌خورد لذا باید آگاه باشیم و دشمنان را ناکام گذاریم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.