حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
قرائت دعای پرفیض ندبه و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بشاگرد
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شناسه : 4936
بازدید 99
11
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: قرائت دعای ندبه همراه با همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته وحدت در شهرستان بشاگرد برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته وحدت با حضور امام جمعه، سرپرست تبلیغات اسلامی ، جمعی از مسئولین واقشار مختلف مردم در روز جمعه سی ام مهرماه از کوهستان پارک شهرسردشت و بعد از قرائت دعای پرفیض ندبه به سمت گلزار شهدای گمنام  برگزار شد.

حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی وسخنران مراسم ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است،‌ پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته و اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت به خاطر وحدت و راهکارهای ارایه شده از طرف پیامبرخاتم(ص) بود.

وی تصریح کرد: در جامعه امروز مسلمانان شناخت اسلام ناب محمدی و فراگیر کردن آن و عمل به دستورات دین اسلام بسیار مهم و کاربردی است.

حجت الاسلام لیاقت، در سخنان پایانی خود اظهار داشت: مسلمانان در هفته وحدت باید نقش خود را با توجه به زمانی که در آن زندگی می‌کنند بشناسند و با توجه به دشمنی ها، نزاع و نقشه‌های شوم دشمنان وظایف خود را ببینند و دشمنانشان را بشناسند، امروز وظیفه ما اتحاد در قالب وحدت است و این وظیفه مهم همگانی برای مسلمانان است.

در پایان همایش پیاده روی به قید قرعه به 6نفر از حاضرین در مراسم، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.