حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
عزاداری مردم بشاگرد در سوگ رحلت پیامبراعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
شناسه : 3981
بازدید 106
11
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: مراسم عزاداری و سوگواری سالروز رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرسردشت برگزار شد.  
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، مراسم عزاداری و سوگواری سالروز رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرسردشت برگزار شد.

حجت الاسلام علی لیاقت، ضمن عرض تسلیت ایام به بیان خصوصیات رسول الله (ص) پرداخت و افزود: بزرگترین افتخار پیامبر به این بود که بنده خدا بود جامعه باید اطاعت و بندگی خدا را از پیامبر خدا الگو بگیر ،در فضیلت رسول الله همین بس که اطاعت از رسول الله در کنار اطاعت از خداوند بیان شده است.

وی به ساده زیستی پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد وبیان داشت: ساده‌زیستی رسول خدا(ص) و وابسته نبودن به جلوه‌های فریبنده دنیا و به ناز و نعمت آن دل نبستن و به جلوه‌های مادی دل خوش نداشتن، در همه شئون زندگی وی متجلی بود،ازجمله در کیفیت و نوع لباس و فرش و زیرانداز و … نقل شده که گاهی آن حضرت، روی حصیر می‎خوابید، بی‎آن‌که جز آن چیزی زیرش باشد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در سخنان پایانی خوداظهارداشت: اطاعت از رسول الله بزرگترین درس برای جامعه است امیدواریم در این ایام با الگو گرفتن از پیامبر اکرم و تبعیت از رسول خدا مسلمان واقعی و راستین آن حضرت باشیم.

در ادامه مداحان اهل بیت(ع) به مداحی و ذکر مصیبت در سوگ رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پرداخته و حاضرین در رثای غم اهل بیت (ع) عزاداری کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.