حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
عرفانهای دروغین و کاذب شناسائی و از ورود آنان به تشکلهای مردمی جلوگیری شود
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
شناسه : 6973
بازدید 126
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در برهه کنونی و حساس با شناسائی عرفانهای دروغین و کاذب، از ورود آنان به تشکلهای مردمی جلوگیری نمائیم.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد در اجرای برگزاری دوره آموزشی هیئات مذهبی که با موضوع «آشنائی با عرفان ها و جریان های نوظهور» برگزار شد، هدف از برگزاری این دوره ها را آشنائی با عرفان های نوظهور و پیشگیری از ورود هرگونه نحله های انحرافی در هیئات مذهبی عنوان کرد که بایستی در دستور کار دستگاههای فرهنگی و تشکلهای مردمی قرار گیرد.

وی افزود: جریان های انحرافی و کاذب یکباره شکل نمی گیرد و آنان برای به هدف رسیدن برنامه های از پیش تعیین شده خود از یک نقطه شروع می شود و با بررسی های پی در پی از منطقه کم کم و بصورت پلکانی ظهور و بروز پیدا می کند .

حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: جریانهای کاذب قصد دارند مسیرهائی را تحت شعاع خود قرار دهند که عرفان های اصیل و واقعی در آنجا سایه گسترانده و عرفان ناب  و جوان ها و نوجوانان تشیع فعالیت گسترده ای دارند و همه ما وظیفه داریم در برهه کنونی و حساس موقعیت های استان را بشناسیم و از ورود این عرفان های نوظهور و کاذب و دروغین جلوگیری نمائیم.

گفتنی است، دوره آموزشی با موضوع «آشنائی با عرفان ها و جریان های نوظهور» به مدت دو روز با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب کشور و اساتید شیعه و اهل سنت ویژه روحانیون و هیئات مذهبی و مداحان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.