حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
شهید «حاج‌قاسم» قهرمان واقعی و فراملی است
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
شناسه : 21482
بازدید 58
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان واقعی و فراملی یاد کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی در گفتگو با روابط عمومی شهادت سردار دلها، مزد تلاش‌های طولانی مدت ایشان بود، حاج‌قاسم یک شخصیت فراملی و بین‌المللی است، امروز آن چیزی که این شهید عزیز انجام داد، شاخصه یک مرد مبارز و قهرمان، ایثارگر و آزاده بود.

وی افزود: قهرمان کسی است که از مظلوم دفاع کند، شاخصه قهرمان واقعی از دیدگاه تمامی آزادگان عالم، دفاع از مظلومان است، چراکه دفاع کردن از ظالم، قهرمانی نیست بلکه قلدری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: هدف شهید سلیمانی، دفاع از آزادگان عالم بود و این درسی است که از مکتب سیدالشهداء علیه‌السلام آموخته بود، این که حاج‌قاسم گفتند «ما ملت امام حسینیم» به این دلیل است که شیوه و راه و روش امام حسین علیه‌السلام در زندگی‌شان جاری بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی ادامه داد: آن جایی که ندای مظلومیت از عالم بلند میشد، آن کس که احساس تکلیف کرد شاگرد و فرزند خلف روح‌الله و مقام معظم رهبری، «حاج‌قاسم» بود که به ندای مظلومان لبیک گفت.

وی بیان کرد: آزادگان عالم به نحوی، خاطرات شیرینی با حاج‌قاسم دارند، چون این قهرمان، در اوج سختی‌ها و بحران‌ها به فریادشان رسید و نمونه‌های فراوانی موجود است، به عنوان مثال؛ در مسئله فلسطین، رهبر معظم انقلاب فرمودند که حاج‌قاسم دست اینان را پر کرد، امروز اگر در غزه شاهد موفقیت عملیات طوفان الأقصی هستیم که همینه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی را شکستند و به زیر کشیدند همینان تربیت‌شده مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری و حاج‌قاسم هستند، سردار دلها ارتباط مستمر با مردم غزه داشت و دستشان را پر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر تصریح‌ کرد: حاج‌قاسم همچنین به داد مردمان کشورهای همسایه نظیر افغانستان رسید و فارغ از اینکه این افراد و کشورها، دارای چه مذهبی هستند و به کمک آزادگان عالم آمد و به فلسطینی‌ها که مذهب اهل سنت بودند کمک کرد، حاج‌قاسم در بین گروه‌های اهل سنت افغانستان محبوب بود و مردمان این کشور، علاقه زیادی به ایشان داشتند و امروز یکی از ملاک‌های قهرمانی حاج‌قاسم این است که دشمن از شهید سلیمانی نیز می‌ترسد و در فضای مجازی، اسم و عکس حاج‌قاسم را حذف می‌کند.

غلامی اذعان داشت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های حاج‌قاسم در ایران خلاصه نشد و مرزهای عالم را در نوردید و فراگیر شد، امروز سران خبیث آمریکا که در ریختن خون حاج‌قاسم دست داشتند حتی در آمریکا امنیت ندارند، لذا ماهیانه، میلیون‌ها دلار برای تأمین امنیت آنان هزینه می‌کنند.

وی گفت: جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر شکل گرفته و جنگ مذهبی و یا جنگی بر سر مباحث دینی نیست، جبهه مقاومت فراتر از مذهب و دین است و در مقابل کفر ایستاده است، امروز اگر شاهد رشد و قدرت این جبهه هستیم باید بدانیم که این موفقیت، حاصل تلاش و میراث گرانبهای سردار سلیمانی است‌، عراقی‌ها، عزتمندانه به دنبال اخراج آمریکایی‌ها هستند، یمن قهرمان در برابر جنایات دشمن ایستادگی کرده و مقاومت می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر افزود: جبهه مقاومت در یک کلام، همینه پوشالی استکبار را در تمامی سطوح بهم ریخته است. استکبار مدعی قدرت بود، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی نیز ادعای قدرت برتر جهان داشت و آمریکا خود را کدخدا حساب می‌کرد، اما جبهه مقاومت، همه این ادعاهای بی‌اساس را فرو ریخت، لذا حاج‌قاسم برای همگان یک قهرمان واقعی است، در زمانی که همه ابرقدرت‌ها گرد هم آمدند و به حمایت از داعش پرداختند، قهرمان بین‌المللی ما، گفتند که داعش تا سه ماه دیگر، حذف خواهد شد و این چنین شد.

غلامی اضافه کرد: مردمان عراق که امروز عزتمندانه زندگی می‌کنند، این عزت و سربلندی را مدیون خون حاج‌قاسم هستند، این قهرمان فراملی، اقدامات و خدمات ارزنده‌ای را به جهانیان عرضه کرد و حتی در آخرین سفر به عراق که با دعوت مقامات عراقی وارد این کشور شد، پیگیر مباحث جهان اسلام بود، این قهرمان، ارتباطات را برقرار و بع مسلمانان جهان، کمک می‌کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.