حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
سایت جدید «هنرهای تجسمی حوزه هنری» بزودی راه‌اندازی می‌شود
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۸:۳۱
شناسه : 7717
بازدید 92
2
مدیرمرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری: سیدمسعود شجاعی طباطبایی از راه اندازی «سایت جدید هنرهای تجسمی حوزه هنری» در آینده نزدیک خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی «مدیرمرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از راه اندازی سایت جدید هنرهای تجسمی حوزه هنری در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در عرصه تجسمی درکشور وجود دارد فقدان یک سایت تجسمی به معنای واقعی کلمه است به طوری که مخاطب بتواند در آن شاهد دیدن فیلم وتورق کاتالوگ‌های نمایشگاه باشد. لذا به همین منظور، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بزودی سایت تجسمی خود را رونمایی خواهد کرد که مجهز به دو زبان فارسی و انگلیسی است. لذا امیدواریم با راه اندازی این سایت بتوانیم جریان هنر ایران را در معرض مخاطبین بین المللی قرار دهیم.

«گالری عالی» تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است

وی در عین حال از برگزاری نمایشگاه‌های متعدد تا پایان سال ۱۴۰۰ در «گالری عالی حوزه هنری» خبر داد و با بیان اینکه اگر ویروس جدید کرونا مشکلی در کشور ایجاد نکند؛ این گالری تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان سال امسال، شاهد فضای نمایشگاهی پررنگ‌تری باشیم و از فضای مجازی قدری فاصله بگیریم. این درحالی است که هم اکنون نیز «نمایشگاه سردار دلها» برگرفته ازکارهای ترکیبی خط و نقاشی در حال برگزاری است و تا آخر سال نیز در این گالری، نمایشگاه‌های متنوعی متناسب با موقعیت‌های زمانی، برنامه ریزی شده است.

امیدواریم میزبان خوبی برای هنرمندان باشیم

مدیرمرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: امیدواریم با مهیا کردن بسترهای مناسب برای برگزاری آثار هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری، میزبان خوبی برای هنرمندان این عرصه باشیم.

برگزاری نمایشگاه «گنجینه ما» در ایام دهه فجر

وی درعین‌حال یکی از دغدغه‌های کاری خود را ارائه آثار «گنجینه ما» در موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان «آینه در آینه» برگرفته از آثار فاخر هنرمندان در ۱۰ ساله اول انقلاب در ایام دهه فجر عنوان کرد و گفت: خیلی از این آثار که کار هنرمندان حوزه انقلاب و دفاع مقدس است هنوز دیده نشده است و به همین منظور می‌تواند برای مخاطبین جذاب باشد. این در حالی است که این آثار در ابعاد بزرگ ارائه خواهد شد و با توجه به اینکه یک کار پژوهشی فاخری هم برای این آثار انجام‌گرفته و کتاب مربوط به این آثار نیز در همان زمان ارائه خواهد شد حتماً شاهد کار ارزشمندی در این حوزه خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.