حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
راه شهید سلیمانی تا نابودی تروریست‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه دارد
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
شناسه : 6994
بازدید 132
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: راه حاج قاسم سلیمانی تا نابودی همه تروریست‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: بیش از ۴۱ سال است آمریکایی‌ها علیه ملت کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرارت و خباثت انجام می‌دهند و شهادت سردار قاسم سلیمانی هم یکی از همین خباثت‌ها بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در سالیان اخیر همه برنامه آمریکایی‌ها را در منطقه بر هم زده بود، افزود: ایران در برابر شرارت بزرگ آمریکایی‌ها که ایجاد داعش در منطقه بود، ایستادگی کرد و آمریکا فرمانده اصلی نیروهای مقابله‌کننده با داعش که آنها را شکست داده بود، به شهادت رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه تصریح کرد: راه حاج قاسم سلیمانی تا نابودی همه تروریست‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت.

فولادی گفت: خود آمریکایی‌ها تروریست هستند و باید بدانیم که حاج قاسم سلیمانی در برابر آنها ایستاد و او بود که مبارزه علیه تروریست را شروع کرد که در برخی مراحل هم به پایان رسید. امروز می‌بینیم که خون شهید سلیمانی از وجود خود سردار سلیمانی بیشتر خود را نشان داد.

وی ابراز داشت: از اصلی ترین اندیشه‌های امام راحل (ره) که طی سالیان رهبری در کنش سیاسی ایشان متجلی شده بود، بحث عدم اعتماد و رکون به دشمن است. اندیشه‌ای که برای حل مشکلات و معضلات کشور تأکید می‌کند بر توان و ظرفیت داخلی و بر حذر می‌دارد از اینکه ذره المثقالی مسلمین امید بندند بر مستکبرین و اعتماد کنند بر غیر خداوند و حساب باز کنند بر وعدۀ دشمن. بعدها شاگرد مکتب ایشان نیز لحظه‌ای از این اصل اساسی، تخطی نکرده و دائماً با تعابیر مختلف و لحن‌های متفاوت سعی در جا انداختن این معنی در بین مسئولین جمهوری اسلامی و بلکه سران دیگر کشورهای اسلامی داشته اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: جان کلام وصیت نامه حضرت امام این است که به دشمنان اعتماد نکنید اگر چه ظاهر دشمن عوض می شود اما ماهیت دشمن ثابت است. حالا یک عدّه‌ای خیال می کنند که اگر با آمریکا تعامل و آشتی کردیم و رفیق شدیم، اوضاع کشور بهشت برین خواهد شد؛ نه چنین نخواهد شد، به قبل از انقلاب نگاه کنید ببینید چه جوری است. به کشورهایی که در حال حاضر با آمریکا قربان صدقه‌ی هم می روند نگاه کنید ببینید وضعشان چه جوری است؛ آن وضع اقتصادی‌شان، آن وضع علمی‌شان.

فولادی همچنین اضافه کرد: البتّه بعد از آن حادثه‌ی انقلاب بزرگ ما هم، آمریکا دست برنداشت. دنبال استمرار همان سلطه‌ی جهنّمی بر کشور ما است؛ نه فقط بر کشور ما، بلکه بر ایران و بر کلّ منطقه. اینکه بعضی می پرسند که خب، فرق آمریکا و فلان کشور اروپایی چیست؟ فرق در همین است. آمریکا چون سالها اینجا منتفع بوده و استفاده کرده و جا خوش کرده بود، خودش را هم یک قدرت برتر می داند، دائم در صدد بازگشت به همان وضعیّت گذشته است؛ این، آن چیزی است که ملّت ایران را هشیار و مراقب می کند.

وی اذعان داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری (آمریکا و کشورهای اروپایی) مذاکره هم که میکنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر میشوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمی کنند؛ لباس عوض می کنند؛ ملّت ایران این حادثه را شناخت، قدر و قیمت آن را دانست؛ حالا باید چه کار کنیم. ملّت عزیز ایران باید همّتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن؛ باید تلاش کنیم قوی بشویم؛ ایران از مذاکره هم ابائی ندارد ؛ البتّه نه با آمریکا، با دیگران؛ امّا نه از موضع ضعف، از موضع قوّت، از موضع قدرت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.