حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2699×
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:از اثرات وجودی حضرت رقیه (س) کم اثر شدن جنایات معاویه  در حق اسلام بود
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
شناسه : 2118
بازدید 161
8
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:از اثرات وجودی حضرت رقیه (س) کم اثر شدن جنایاتی بود که معاویه ملعون در حق اسلام انجام داد؛ زیرا مرقد آن مخدره تبدیل به مرکزی برای تبلیغ شیعیان شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد: حجت الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد در مراسم زیارت عاشورا وعزاداری بمناسبت شهادت حضرت رقیه(س) که روز یکشنبه 20شهریور1400 درزینبیه روستای شمیل بالا برگزار شد با بیان این مطلب افزود:حضرت رقیه (س) سفیر کوچکی است که تاثیر بزرگی در ماندگاری عاشورا دارد. زیرا او با دستان کوچک خود، صفحه‌ای زرین از تاریخ کربلا را به نگارش درآورد که جای جای آن نشان از وفاداری و شکیبایی و ارادت است و درواقع، شهادت حضرت رقیه (س) تجلی گر صبر و شکیبایی خاندان رسالت است که هر بلایی را به جان می‌خرند تا امت را از جهالت و ظلم بیرون بیاورند و به همین منظور، تاریخ، چنین رویدادهای تلخی را از یاد نمی‌برد.

وی گفت:وجود مقدس امام حسین (ع) دختر سه ساله شان را همراه کردند چرا که با همان سن کم او مامور انقلاب عاشورا بود. شما عزیزان باید در تلاش باشید که همراه با عشق و احساسی که دارید معرفت خودتان را نسبت به اهل بیت (ع) بالا ببرید. در جایی که مصیبت کربلا مطرح می شود، وقتی این دختر وارد گودی قتلگاه می شود، بدن خورد شده و بی سر پدر را بر دست عمه جان زینب دید و از حال نرفت بلکه با گریه گفت بابا چه کسی رگ های گردن تو را بریده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.