حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2681×
دیدار اعضای شورای اسلامی به همراه هیئت امنای ثار الله روستای بستوئیه با امام جمعه شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 1677
بازدید 158
13
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر منتشر شد؛ اعضای شورای روستای بستوئیه، به همراه هیئت مذهبی ثارالله مسجد امام جعفر صادق(ع)با امام جمعه شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر، حجت‌الاسلام خلیفاوی در این دیدار با هیئت امناء ثارالله روستای بستوئیه ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در این مناسبت‌های مذهبی و ملی و مخصوصاً در ایام محرم، بر بهره گیری مناسب از فرصت‌ها تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و دین و مسجد است و نقش خادمین مساجد در جهت تقویت آموزه‌های دینی جوانان بسیار ارزشمند است.

وی وجود روحانیون را از منابع مهم فرهنگی و دینی در مساجد عنوان کرد و از هیئت امناء خواست در مساجد برنامه‌های منظمی برای استفاده از روحانیون در بیان احکام و معارف اسلامی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیردر پایان با بیان اینکه بستر سازی برای حضور جوانان در مسجدها از وظایف هیئت امناست،یادآور شد: هیئت امناء مساجد باید برنامه‌های دینی و مذهبی را برای ترویج دین اسلام در اولویت قرار دهند.

درادامه این دیدار امام جمعه شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: رسیدگی به امر معنویت در مساجد یکی از اولویت ها و ارزش های  والا است که باعث رشد و تعالی  می شود .

وی گفت : ایجاد فضای فرهنگی در مساجد سبب تقویت شناخت و آگاهی  مردم نسبت به‌ دین و زندگی در اجتماع می شود .

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: دشمن با ایجاد شبهات در مبانی و اصول اسلام و انقلاب جوانان  ما را مورد حمله قرار داده است.

وی ادامه داد : قشر جوان با هوشیاری و آگاهی و بصیرت  باید میدان جنگ را تشخیص و وارد کارزار جنگ فرهنگی با دشمن شوند .

امام جمعه شهرستان بندرخمیر خاطرنشان کرد : همانگونه که در میدان جنگ هشت سال دفاع مقدس توانستیم دشمن را  بهراسانیم در واقع در عرصه جنگ فرهنگی نیز که میدان تعلیم و تربیت است . دشمنان را مایوس و نا امید  کنیم .

در ابتدای این دیدار افراد حاضر در جلسه به طرح مسائل و مشکلات روستا  و تبادل نظر در خصوص برخی از طرح های فرهنگی در سطح روستا  با امام جمعه شهرستان بندرخمیر پرداختند .

در ادامه این دیدار مسئول هیئت مذهبی آقای دهقان، مسئول هیئت مذهبی مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای بستوئیه از نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین مشکلات روستا و مسجد را ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.